środa, 28 listopada 2012

Dream place.. by veronique on 29 lipca 2012 at 00:00





Aż wstyd, że na tak długo opuściłam Cię czytelniku. Mam nadzieję, że zrozumiesz fakt mojego „przebywania” w magicznej, trójmiejskiej krainie. Podzielę się z Tobą widokami i emocjami, które mi towarzyszyły.  Masz takie miejsce, gdzie czujesz się u siebie? Cała napływająca energia wypełnia każdą Twoją komórkę? Oddech staje się zdecydowanie głębszy a myśli…myśli znajdują właściwy kierunek a Ty perspektywę? Takim miejscem jest dla mnie Trójmiasto. A dokładniej ostatnimi czasy Gdynia. Wcześniej delikatnie przeze mnie zaniedbana na korzyść Sopotu głównie. Niewiele będę pisać,wolę pokazać. Czasem słowa są zbędne, a ja mam nadzieję, że uda się Tobie spojrzeć moimi oczami. Już tęsknię, a może nadejdzie czas, że przestanę;) Ogromny tulak dla tych, którzy podczas ostatniej wyprawy wywołali uśmiech na mojej twarzy!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz